G-F816SCSKVG
bachelor

دوران مجردی

12:57 ب.ظ / 29 شهریور 1403

عبارتی که توصیه می‌شود هرگز در گوگل جستجو نکنید.

6 عبارتی که توصیه می‌شود هرگز در گوگل جستجو نکنید.

جستجوی گوگل به‌عنوان دروازه‌ای به دنیای اینترنت عمل می‌کند. واژه‌ها و عباراتی که شما جست‌وجو می‌کنید، تأثیر مستقیمی بر تجربه‌ی شما دارند. اگرچه معمولاً گوگل یکی از بهترین ابزارها برای انجام جستجو محسوب می‌شود، اما آیا آگاه هستید که این ابزار مفید ممکن است در برخی موارد منجر به گمراهی یا حتی ایجاد ناخواسته مشکلاتی برای شما شود؟ با ما همراه باشید تا نکات مهمی را درباره‌ی عبارات و کلماتی که پیشنهاد نمی‌شود در گوگل جست‌وجو کنید، بررسی کنیم.

1. نشانه‌های بیماری

بیایید بحث را با توجه به وضعیت سلامت آغاز کنیم. وب‌سایت‌های متعددی وجود دارند که به بررسی بیماری‌ها و نشانه‌های آنها می‌پردازند، اما اغلب این منابع تحت مدیریت افراد غیرحرفه‌ای قرار دارند. مراجعه به اطلاعات پزشکی در اینترنت ممکن است نه تنها از نظر علمی کمکی نکند، بلکه احساس نگرانی و ترس شما را افزایش دهد. در صورتی که احساس می‌کنید دچار مشکلی هستید، بهتر است به یک پزشک حرفه‌ای مراجعه کنید و از استفاده از گوگل به عنوان منبعی برای تشخیص عسر خودداری نمایید.

 

نشانه‌های بیماری

 

2. جست‌وجوی مجرمانه

این مسئله از اهمیت بالایی برخوردار است. ممکن است عباراتی مانند “چگونه بمب بسازیم” یا “چطور قرص آمفتامین درست کنیم” را صرفاً از روی کنجکاوی جست‌جو کنید، اما لازم به یادآوری است که نهادهای امنیتی و مبارزه با مواد مخدر این نوع جست‌وجوها را رصد می‌کنند و آدرس IP شما را در پایگاه داده‌های خود ثبت می‌کنند. بی شک نمی‌خواهید به خاطر یک کنجکاوی ناخواسته با عواقب جدی مواجه شوید.

 

3.سرطان

این بخش از حوزه‌هایی است که هرچه اطلاعات کمتری درباره آن داشته باشید، ممکن است بهتر باشد. سرطان می‌تواند علائم متنوعی بروز دهد و بسیاری از این علائم را می‌توان در سایر بیماری‌های معمول نیز مشاهده کرد. به عنوان مثال، نشانه‌هایی همچون سرگیجه، ضعف و حالت تهوع از جمله این موارد هستند. بنابراین، امکان اشتباه‌گیری این نشانه‌ها با سرطان وجود دارد که ممکن است منجر به نگرانی شود.

 

4. آلودگی ناشی از ساس

شاید نام ساس را شنیده‌اید یا حتی با وجود آن مواجه شده‌اید. اما آیا تا به حال فکر کرده‌اید که آلودگی ناشی از ساس چگونه می‌تواند تأثیرگذار باشد؟ اگر تمایل دارید خواب راحتی داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم در مورد این موضوع تحقیقات زیادی انجام ندهید.

 

 

آلودگی ناشی از ساس
آلودگی ناشی از ساس

 

5.بیماری های پوستی

بیماری‌های پوستی متنوعی وجود دارند که ممکن است از نظر ظاهری خوشایند نباشند. تصاویر مرتبط با این بیماری‌ها در وب‌سایت‌های متعدد قابل مشاهده می‌باشند. توصیه می‌شود از بررسی این تصاویر خودداری کنید، زیرا برخی از آن‌ها ممکن است واقعاً نامطلوب و نگران‌کننده باشند.

 

6. ریه سیگاری ها

حتماً ممکن است سیگار کشیدن بخشی از زندگی شما باشد و گاهی اوقات به این مسأله فکر کنید که چگونه این عادت بر سلامت ریه‌های شما تأثیر می‌گذارد. در اینترنت تصاویر فراوانی از ریه‌های افراد سیگاری موجود است که ممکن است برای برخی شگفت‌آور و هشداردهنده باشد. اگر به دنبال انگیزه‌ای برای ترک سیگار هستید، می‌توانید این تصاوير را مشاهده کنید، اما بهتر است از این رویکرد پرهیز نمایید.

 

ریه سیگاری ها

 

7.حیوانات خطرناک

لطفاً از جستجوی این گونه فهرست‌ها خودداری فرمایید، مگر اینکه قصد دارید به لیستی از مواردی که موجب نگرانی شما می‌شوند، بیافزایید. در دنیا حیوانات خطرناکی وجود دارند و برخی از آنها ممکن است در نزدیکی شما زندگی کنند. این نوع ترس‌ها می‌توانند مانع فعالیت‌هایی مانند سفر کردن شوند.

 

اشتراک گذاری:

تحریریه چراگونه

عضویت در خبرنامه

درخبرنامه ما عضو شوید

لورم ایپسوم متن ساختــگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیــک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *